Bell 1
Bell 2
Bell 3
Bell 4

Wozidło technologiczne Bell B40UG

  • opis ogólny
  • specyfikacja techniczna
  • galeria
  • Bell-wozidlo-przegubowe-B40-3Wozidło technologiczne Bell B40 zaprojektowane zostało do pracy w kopalniach odkrywkowych i na większych budowach gdzie przemieszczane są duże ilości ziemi, piasku, żwiru i skał.

    Bell B40 to najpopularniejsze wozidło pracujące w podziemnych wyrobiskach.

    Urządzenia te nadają sie do pracy w najtrudniejszych warunkach pracy. Sprzedawane przez nas wozidła pracują na wielu budowach dróg, autostrad czy placów budów oraz w podziemnej kopalni soli KGHM, w kopalniach gliny, piasku, na żwirowniach i w wielu kopalniach odkrywkowych.

    Bell-wozidlo-przegubowe-B40-6

     

    Wozidło technologiczne Bell B40 zostało zaprojektowane do przewożenia ok. 40 ton urobku.

    Niezwykle udane połaczenie silnika Mercedesa z przekładnią ZF, oraz niska masa całkowita wozidła to najważniejsze cechy charakterystyczne wozideł Bell. Cechy te przekładaja się na najniższe zużycie paliwa wśród konkurencyjnych urządzeń.

  • wozidło technologiczne BELL B40

    SilnikMercedes Benz

    OM501LA

    Moc

    422 KM (315 kW) / 1800 obr/min

    Moment obrotowy

    2000 Nm / 1300 obr/min

    System przeniesienia napędu

    Między osiowy mechanizm różnicowy z proporcjonalnym rozkładem momentu wbudowany w przekładnie główną blokadą podczas jazdy.

    Rozkład momentu:

    1/3 przód, 2/3 tył. Z 100% pneumatyczną

    Osie z mechanizmem ograniczenia poślizgu

    Bell 25T

    Zawieszenie przednie

    Elastyczne z amortyzatorem olejowo-gazowym

    Zawieszenie tylne

    Wahliwe belki zawieszenia umożliwiają jednakowy rozkład obciążeń. Każda oś mocowana jest do nadwozia czterema gumowymi tulejami

    System elektryczny

    Alternator: 28V 100A Dwa akumulatory: 12V 105A (połączone szeregowo dla uzyskania 24V)

    PRZEKŁADNIA

    ALLISON 4500 ORS ( zbudowanym retarderem) Zmiennik momentu automatycznie blokowany na wszystkich przełożeniach

    1 bieg

    7,4

    2 bieg

    15,7

    3 bieg

    22,8

    4 bieg

    34,8

    5 bieg

    45,6

    6 bieg

    52

    wsteczny

    6,3

    SYSTEM HAMULCOWY

    Dwuobwodowy. Hydrauliczne zaciski hamulcowe na wszystkich kołach

    Silnikowy hamulec wydechowy

    Hamulec postojowy

    Uruchamiany sprężyną i zwalniany pneumatycznie, zamontowany na wale napędowym.

    SYSTEM HYDRAULICZNY

    Układ typu „load sensing”, Awaryjna pompa skrętu kół

     

     

    Przepływ: 360 l/min

    Ciśnienie: 250 bar

    PNEUMATYKA

    Układ wyposażony w system osuszania powietrza z grzałką i integralnym zaworem upustowym. Obejmuje hamulec postojowy i urządzenia zewnętrzne

    OBCIĄŻENIA I MASY

     

    Masa własna

    29,850 kg

    ZaładowanyMasa własna

    66,851 kg

    SKRZYNIA ŁADUNKOWA

     

    Objętość geometryczna:

    16,9 m3(zgodnie z SAE J 1363, 2:1)

    Objętość nasypowa

    22,4m3 (z tylna klapą 23,7m3)

    Czas wychyłu

    podnoszenie 13sek., opuszczanie 7,6 sek

     

    Kąt wychylenia: 70 stopni

    NACISK NA GRUNT

    Przy ugięciu opony 15% i obciążenia nominalnych

     

    Opony 29,5 R25 (radialne)

    Załadowany

    Załadowany

    Przód

    255 kPa

    Środek

    316 kPa

    Tył

    314 kPa

Kontakt w sprawie zakupu części:      

Andrzej Topa (Katowice)

 tel. 601 488 116

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jacek Rekut (Polkowice)

 tel. 603 950 809

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     
     

 

 

 

 

Kontakt Dział Handlowy:      

Dominik Widerski

 tel.603 882 792

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     
     
     

Copyright © BH Ruda                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Polityka plików "cookies"