Publikacje Strona: 6

WhatsApp Image 2020 02 27 at 08.37.51Na zlecenie naszego klienta wykonaliśmy nową konstrukcję wsporczą do kruszarki stożkowej Metso HP100.

Kruszarka została dostarczona do Polkowic w celu przygotowania jej do montażu w nowej kopalni. Po przeglądzie oraz wymianie okładzin roboczych na nowe, okazało się, że istniejąca konstrukcja niestety się nie nadaje do przeniesienia.

 

tn file1Firma Wiercąco-Strzałowa wykonująca prace strzałowe w podziemnych zakładach górniczych czasami musi także zabezpieczyć korytarze obrywając zagrażające życiu ludzi występy.

Rammer, będący firmą córką firmy Sandvik, producenta podziemnych ładowarek górniczych, zaprojektował wysięgnik do montażu na ładowarkach podziemnych wysięgnik EC 80 z młotem hydraulicznym Rammer 5011..

23 Mar 2020
, Opublikowano w Rammer

Młot wyburzeniowy z GPS - Rammer RD3

breakers myfleetOd ponad 40 lat firma Rammer jest uważana za najbardziej zaufanego i szanowanego producenta młotów hydraulicznych na świecie. Kierując się innowacjami, Rammer konsekwentnie przyspiesza rozwój branży, opracowując innowacyjne technologie i wprowadzając je do swoich potężnych narzędzi.

poratfill artPrzesiewanie ziemi, osadów oraz innych lepkich materiałów drobnoziarnistych niejednokrotnie wymaga wstępnego przygotowania nadawy.   

Proces ten zazwyczaj wiąże się z zastosowaniem minimum dwóch oddzielnych maszyn – rozdrabniacza oraz przesiewacza. W przypadku maszyn mobilnych Portafill – wymienione czynności można wykonać za pomocą jednego urządzenia jakim jest przesiewacz wstępny.

poratfill artPonowne wykorzystanie odpadów przeróbki węgla kamiennego jest zadaniem skomplikowanym ze względu na dużą lepkość oraz zmienność parametrów nadawy. Niejednokrotnie w materiale znajdują się liczne ciała obce takie, jak: kamienie, drewno, złom czy odpady komunalne. Przygotowanie nadawy do wzbogacania wymagało wcześniej zastosowania nawet kilku urządzeń.

poratfill art1Kilka miesięcy temu dostarczyliśmy mobilny przesiewacz Portafill MS-3, będący kontynuacją modelu 3000 wprowadzonego już w 2004 roku. Jest to prosty dwupokładowy przesiewacz mobilny wyposażony w pokład o wymiarach 2,9x1,2 m oraz prosty, popularny silnik Deutz o mocy 55kW. Standardowym elementem maszyny jest system zdalnego podnoszenia rusztu kosza zasypowego.

poratfill artJeden z naszych klientów zwrócił się do nas z problemem związanym z kruszeniem szarogłazu. Kamieniołom ze względu na niewielką odległość zabudowań może stosować wyłącznie mobilne maszyny kruszące w obrębie ograniczonego wyrobiska. Podstawowym produktem zakładu jest tłuczeń kolejowy 32/63. Z powodu wyjątkowo dobrych parametrów uzyskiwane kruszywo może zostać wykorzystane do budowy nawierzchni torowych.

silnik mtu gaz 1Agregaty prądotwórcze zasilane gazem zapewniają ciągłe, ekonomiczne, niezawodne i trwałe źródło energii. Agregaty MTU, wykorzystujące gaz ziemny, biogaz lub inne gazy, wyposażone są w najnowocześniejszą technologię, która zapewnia rozwiązania z zakresu CHP (combined heat and power), jak również CHPC (combined heat, power and cooling). Wszystkie nasze agregaty gazowe łączą w sobie najwyższą wydajność z najniższą emisją w zakresie mocy elektrycznej od 128kWe do 2 535kWe.

art mtu16Rolls-Royce dostarczy silniki MTU dla dwóch nowych modeli żurawi samojezdnych Demag. AC 300-6 będzie napędzany silnikiem serii 6R 1500/OM 473, a żuraw AC 45 City - silnikiem 6R 1000/OM 936. Współpraca MTU z Terex Cranes trwa od wielu lat. Producent dostarcza silniki dla dziewięciu modeli żurawi samojezdnych oraz czterech żurawi gąsienicowych.

art mtu13Największy rosyjski producent maszyn rolniczych coraz śmielej wkracza na rynki Unii Europejskiej i Ameryki Północnej. Jak wiemy, w krajach Wspólnoty w odróżnieniu od reszty państw Starego Kontynentu obowiązują restrykcyjne normy czystości spalin Euro IIIB i Euro IV. Z kolei w USA i w Kanadzie silniki muszą być dostosowane do równoważnych im standardów Tier 4i i Tier 4.

art mtu8Sieczkarnie Fendt Katana 65 i 85 napędzane są przez wydajne, płynnie pracujące silniki MTU o dużej mocy, z trybami pracy ECO/Power, spełniające wymogi norm emisji Tier 4 final. W trybie Eco silnik pracuje z prędkością obrotową 1520 obr./min., co przekłada się na niższe zapotrzebowanie na moc i obniżone zużycie paliwa.

art mtu5Pesa 301Dd (seria ST45) – normalnotorowa lokomotywa towarowa zmodernizowana przez zakłady Pesa w Bydgoszczy dla spółki PKP Cargo. Powstała w wyniku modernizacji serii SU45, która polegała na wymianie silnika 2112SSF na MTU o tej samej mocy i zmianie stosunku przekładni, przez co jest możliwe ciągnięcie przez lokomotywę ciężkich składów towarowych.

Copyright © BH Ruda                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Polityka plików "cookies"