Widok dużego silnika przemysłowego w niebieskim kolorze, z fragmentem maszyny i pracownikiem w tle.

Agregaty prądotwórcze MTU chłodzone powietrzem

Agregaty prądotwórcze MTU chłodzone powietrzem

Agregaty prądotwórcze MTU chłodzone powietrzem (ADG) (Niedostępne)

Oferta niedostępna. Prosimy o kontakt z Działem Handlowym!

Nasze zadanie: Zapewnienie niezawodnego zasilania dla każdego zapotrzebowania na moc i wszelkich warunków środowiskowych

Nasza motywacja: wzmocnienie naszego portfolio produktów w niższym zakresie mocy z unikalnym rozwiązaniem

Podobnie jak systemy napędowe MTU nasze chłodzone powietrzem agregaty ADG są:
– Nadzwyczajne solidne
– Koncentrują się na potrzebach naszych klientów
– Zaprojektowane dla łatwej obsługi serwisowej

Dlaczego agregaty prądotwórcze chłodzone powietrzem?

Najbardziej kompaktowa jednostka

– Silniki chłodzone powietrzem zajmują ok. 1/4 mniejszą powierzchnię, ponieważ chłodnica / radiator zostały pominięte.
– Kombinacja kolektora wydechowego i tłumika zapewnia kompaktowe rozwiązanie dla układu wydechowego
– Silniki chłodzone powietrzem wymagają tylko 50% przepływu powietrza z porównywalnymi silnikami chłodzonymi cieczą, co prowadzi do mniejszych wymiarów dla przepływu powietrza!
– Naprawy można dokonać bardzo często bez potrzeby demontażu silnika z urządzenia (pojedyncze głowice cylindrów)
– Zmniejszenie czynności serwisowych – tylko jeden system chłodzenia
– Brak zużycia wewnątrz rurek chłodzących przez kawitację, osady, korozję i nie wymaga dodatków do cieczy chłodzącej
– Brak paska rozrządu w dolnym zakresie mocy, który zwykle musi być zmieniany co 1000 godzin przy pracy w dużym zapyleniu
– Brak potrzeby spustu wody, koniecznej w trakcie konserwacji cylindrów głowic (np. zmiana uszczelki głowicy cylindra), co powoduje brak ryzyka dostania się zabrudzeń do cieczy chłodzącej a w dalszym etapie do całego systemu
– Wszystkie rodzaje chłodzonych powietrzem silników są modularne, tylko jeden typ cylindra dla całej rodziny.

Praca urządzenia w trybie awaryjnym („wyspowym”) w przypadku zaniku napięcia w sieci zewnętrznej

– Silnik: Deutz serii 912 (ADG 28) lub z serii 914 (ADG32 – ADG 152)
– Zoptymalizowane zużycie paliwa
– Alternator: ACG
– Napięcie: 380/220 V, 400/230 V, 415/240 V
– Układ paliwowy: główny filtr paliwa i filtr wstępny paliwa z separatorem wody
– Rama podstawy: ze zintegrowanym zbiornikiem paliwa
– Dźwiękoszczelna obudowa: ze zintegrowanym układem wydechowym
– Kontroler: do pracy w trybie „wyspowym”
– Główny wyłącznik masy oraz wyłącznik agregatu
– Rozrusznik oraz akumulator 12 VDC
– Jeden punkt dźwigowy
– Zawór spustowy oleju
– Filtr powietrza w standardzie

Agregat z automatyką startu po zaniku napięcia – tryb pracy AMF *

– Silnik: Deutz serii 912 (ADG0028) lub serii 914 (ADG32 – ADG152)
– Zoptymalizowane zużycie paliwa
– Alternator: ACG
– Napięcie: 380/220 V, 400/230 V, 415/240 V
– Układ paliwowy: główny filtr paliwa i filtr wstępny paliwa z separatorem wody
– Rama podstawy: ze zintegrowanym zbiornikiem paliwa
– Dźwiękoszczelna obudowa: ze zintegrowanym układem wydechowym
– Kontroler: do pracy AMF*
– Wyłącznik główny masy, wyłącznik zasilania i agregatu
– Rozrusznik oraz akumulator 12 VDC
– Jeden punkt dźwigowy
– Zawór spustowy oleju
– Filtr powietrza w standardzie

*AMF = (Automatic Mains Failure) Automatyczne włączanie przy awarii sieci

Zobacz również

Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem firm: