Seria 500 MTU / Mercedes-Benz
- opis ogólny
- specyfikacja techniczna
Dane ogólne OM 500 LA C&I
Typ silnika w układzie V, turbodoładowany z intecoolerem Układ chłodzenia obieg wymuszony Układ pracy 4-suwowy diesel z wtryskiem bezpośrednim Liczba cylindrów 6/8 V Średnica cylindra 130 mm Skok tłoka 150 mm Pojemność silnika 11,940 (6V) / 15 920 (8V) cm³ Zakres mocy 260-480 kW Zakres momentu max. 1730-3000 Nm Kierunek obrotów przeciwny do ruchu wskazówek zegara Rozruch elektryczny Układ sterowania elektroniczny MR2 Norma emisji spalin Stage IIIA i IIIB [Tier 3 oraz 4i] Waga (silnik suchy) 920 (V6) / 1125 (V8) kg
Kontakt Dział Handlowy:
Mariusz Bieroń / Agregaty prądotwórcze, kogeneracja |
+48 663 020 317 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Marcin Bieroń / Aplikacje morskie, offshore |
+48 605 124 689 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Olaf Liszka / Aplikacje przemysłowe |
+48 601 888 416 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Bartłomiej Kołodziej / Aplikacje kolejowe |
+48 601 431 224 |
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
INFOLINIA SERWISOWA 24H +48 723 202 202